BEINDULTAK A KMDSZ TAVASZI TÚRÁI

Ez évi első túránkat a Budai-hegységben, a hűvösvölgyi villamos-végállomásról indulva, majd a Szépjuhászné és a Petneházy-rét érintésével ugyanoda visszatérve tettük meg. Az eső végig szemerkélt, de a hangulat vidám volt. A túrát tervezte és vezette: Illés Mihály.

Második túránkra március 23-án került sor. Piliscsaba környékére vezetett az útvonal, Szabadságligetről indultunk és Klotild-ligetre érkeztünk. A több, mint 11 kilométeres séta egyik fénypontja volt a Sas-szikla, amely egy meredek falú mélyedés alján magasodik. Felmentünk a Piliscsaba feletti Dévényi Antal kilátóba is. A túrát tervezte és vezette Kauzál András.

A harmadik túra április 6-án volt. Kosd faluból indulva szép időben több kilométeres emelkedővel értük el a 652 méter magas Naszály-csúcsot, majd onnan rövid lejtőn ereszkedtünk le az 534 méter magas Látó-hegyen lévő Szent Margit-kereszthez, ahonnan pompás kilátásban volt részünk. A felvétel is ott készült. Pihenés után lejtős úton visszatértünk Kosdra, ahonnan autóbusszal Vácra, majd vonattal Budapestre utaztunk. A 12 kilométeres gyalogtúrát tervezte és vezette Szabó Balázs.